Handgun Forum banner
1 - 20 of 30 Posts

·
Registered
Joined
·
50 Posts
nice i cant wait to turn 21. first gun is xd9 second is some type of all metal stailess cz .45 and third will be a fnp40 and then a 22 of some sort. i want to take addleast a year tho it seems your way ahead of me lol
 

·
Registered
Joined
·
149 Posts
Discussion Starter · #6 ·
good choices..how do you like the taurus?
i actually like it alot the trigger pull took a little getting used to but other than that i havnt had any problem and no complaints about it yet...i have 700 rounds through it right now too
 

·
Registered
Joined
·
3,373 Posts
Looks like you are off to a great start :smt023 How long have you had the auto ordnance 1911? What is your opinion about it? I've not shot one nad am interested in them possibly for a project.

Here's a link to my handgun family thus far.I plan on adding a couple here really soon.
 

·
Registered
Joined
·
3,373 Posts
LOL!! I do really though. I'd like to have a 220 and a P6. I think I'd be happy sig wise then. Then I wanna get stuff together for another 2922 and a CZ. Long guns are another thing entirely. I "need" several more there..lo
 

·
Registered
Joined
·
684 Posts
Sounds like what you need is... several more thou$ands!

Whatever you get, post it up, buddy! a 220 does sound good though- don't know how you'd like it if you're used to .45s in a 1911 platform. After shooting my 1911s, it took a few range sessions to get used to my Sig's trigger.

I'm thinking about guns too much, I gotta lay down!
 

·
Registered
Joined
·
3,373 Posts
I got a good friend that has one. It's a pretty good shooter. I don't seem to have much trouble adapting to any Sig Sauer I picked up my friends 220 and did really well out of the gate at 25 yards. Not as well at 50 but I got in there after 2-3 mags. I shoot a 1911 better no doubt but most Sigs I've used fit me really well. I guess that's why I do so many shameless plugs for the pistols. If a staunch 1911 fiend can pick one up cold and use it pretty well than surly a shooter that has bot been so much into one platform should be able to excel. And there's no denying the reliability.

austin88 Tell me all you can about that 1911 of yours if you don't mind. I'm really interested in those for some reason. Anyone else with any 1st hand info please feel free to add too :smt023
 

·
Registered
Joined
·
149 Posts
Discussion Starter · #12 ·
austin88 Tell me all you can about that 1911 of yours if you don't mind. I'm really interested in those for some reason. Anyone else with any 1st hand info please feel free to add too :smt023
i really like the 1911 it was the first one i bought and it was used. i put about 500 rounds through it and its very accurate the recoil isnt too bad and it fits in my hand really good...i would definitely recommend getting one and im actually planning on buying a new one when i get some extra cash together
 

·
Registered
Joined
·
149 Posts
Discussion Starter · #15 ·
Nice collection...looks like someone has an addiction lol. I like that taurus a lot. Nice collection.
haha thanks and yes i do have a bit of an addiction now lol it turned out me wanting to get my first handgun when i turned 21 then after i got the first one and started shooting i was like well you know what i cant just stop at one
 
1 - 20 of 30 Posts
Top